måndag 4 juli 2011

Sommartider 2011

Under hela juli till och med första veckan i augusti håller vi extraöppet här i chokladkafeet, choklad- och vinägerbutiken.

Onsdag - fredag kl. 11-17
Lördag kl. 10-14

Ni är mycket välkomna att boka ert besök även måndag och tisdag.

När scouterna är på besök 26 juli till 6 augusti håller vi öppet alla dagar utom söndag.

Jag kommer även vara i chokladstudion och tillverka på tisdagar, så det går jättebra att titta inom även då. För att vara på den säkra sidan, slå gärna en signal eller skicka mig ett sms 0768716884. Står jag i ett kritiskt chokladmoment låser jag dörren, men är den öppen är ni alltid välkomna in.

Glassmaskinen har kommit, familjen har frossat i mina glassexperiment de senaste dagarna och på torsdag kommer vår livsmedelsinspektör hit för att godkänna vårt nya glassrum. Hoppas kunna servera nygjord glass från och med fredag om allt går vägen.





Vi i Minas Chokladstudio ser fram emot många moln på himlen och mycket regn onsdag-lördag denna sommar, så att ni alla blir riktigt chokladsugna ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar