tisdag 30 juni 2015

Boka Chokladfrukost med akustisk musik 18 juli kl. 10!



Välkomna att boka Chokladfrukost kl. 10 alla lördagar i juli och den 18 juli är det musikfrukost!


"Här har ni mig, en chokladälskande pingla med musiken sjungandes i blodet. För snart 4 år sedan dansade jag från Grease musikalscen direkt in i Minas Chokladstudio. Kastades in i kakaobönans värld och det är här min chokladresa startade. Med stark vilja och entusiasm arbetar jag idag i tillverkningen av chokladpraliner tillsammans med Mina, paketerar alla våra chokladprodukter, håller ordning i chokladbutiken och chokladkaféet samt håller i några av våra chokladprovningar.

Med mina 3 års musikstudier (C4-gymnasiet) och 1 års Show & Musikal (Markaryd folkhögskola) tar jag nu sången, dansen och teatern in i chokladens värld. 

18 juli torkar jag av chokladen från mina händer, slår mig ned med gitarren och serverar en Chokladfrukost kryddad med mina favoritlåtar!"

Boka bord med sms/samtal till 0768716884 eller mail amina@chokladstudion.se

Pris:Chokladfrukost & musik den 18 juli 155 kr/pers och 1/2 priset för ätande barn under 10 år. Vi tar emot presentkort på Chokladfrukost, mellanskillnaden på 25 kr betalas kontant eller med kort i kassan.
Chokladfrukost 130kr/ pers och 1/2 priset för ätande barn under 10 år.

Chokladhälsningar
Mina, Nanette & Pia-Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar